22.9.2014

No niin :)

Nyt on saatu ulkoasua mielekkäämmäksi ja enemmän mun tyyliseksi, jee! Sitten varmaan olisi ihan hyvä kertoa hiukan taustoja tämän blogin perustamiselle:

Hurahdin luonnonkosmetiikkaan reilu vuosi sitten ja olen kuumeisesti etsinyt kaikkia testailuja blogaajien huikeasta maailmasta. Monesti on kuitenkin osoittautunut, että kyseisestä tuotteesta ei ole mitään testiä tehty :(

Siitä saakka olen mietiskellyt, jospa itse alottaisni testailujen tulosten kirjoittelun ja toisin ne koko kansan nähtäville. Ehkä siitä voisi olla apua jollekin samankaltaiselle etsijälle kuin minä.

Eli tulossa on paljon luonnonkosmetiikan testailuja.


Toinen mikä on lähellä sydäntä, kutominen. Kahlaan tässäkin asiassa internetin ihmeellisessä maailmassa ja nappailen nopsat ja helpot ohjeet talteen. En ole mikään monimutkaisten juttujen vääntäjä, vaan haluan katsella telkkaria samalla kun pipo tai sukka valmistuu. Ohjeiden kirjoittajille tietysti annan kaiken kunnian :)

Tiedossa juttuja siis helppojen käsitöiden ystäville :)


Kolmas asia, mikä täällä blogissa tulee näkymään on ruokajutut ja leipominen. Olen siirtynyt gluteenittomaan ruokavalioon hetki sitten vatsani hyvinvoinnin vuoksi. Kaikki uudet ohjeet gluteenittomana on nyt in, sekä erilaiset kasvispainotteiset ruoat (kalalla höystettynä). Monet ohjeet tulee olemaan itsemuokattuja, alkuperäiset mainitaan tietysti :)

Kalasta, kasviksista ja oikeasti toimivista gluteenittomista ohjeista kiinnostuneille lötyy myös jotain :)



Joten pitemmittä puheitta, pistetään hihat heilumaan ja kamera kuumaksi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti