27.9.2014

Meikkitestissä: Lily Lolo Lash Alert ripsiväri

Jossain vaiheessa kun olin luonnonkosmetiikan puolelle kääntynyt, halusin ensimmäisen ripsivärini tilalle hommata jonkun uuden. Käytin silloin Couleur Caramelin tuuheuttavaa maskaraa. Tilasin sen ihanasta Jolien verkkokaupasta, jonka mahtava henkilökunta auttoi minua valitsemaan parhaimpia tuotteita itselleni. Kuitenkin kokeilunhaluisena ihmisenä, halusin testata jotain muuta maskaraa. Sitten satuin lukemaan ja näkemään Yellow Moodin blogissa juttua Lily Lolon ripsiväristä ja olin niin vakuuttunut, että sitä oli pakko saada! Tilauksen tein lähes siltä istumalta ja jännityneenä jäin odottelmaan, mihin rahani olin pistänyt.



Lily Lolon Lash Alert. Siinä se oli. Hopean värinen, erittäin pelkistetty ulkoasu. Sormeni suorastaan syyhysivät päästä testaamaan tätä mieltäni hivelevää ripsaria. Kiersin harjan esiin ja aloin tutustua tuotteeseen paremmin.



Harja oli iso ja tuuhea ja väriä tuli hiukan klimppimäisesti harjaan. Ripsivärin sävy on hyvin syvä musta, juuri sellainen mitä itse vaadinkin ripsväriltä. Aloin levittämään sitä ripsiini ja olin heti myyty! Maskara oli sopivan paksua tavaraa ja se levittyi kunnolla. Ripsistä tuli todella tuuheat ja vahvat. Pituutta ei kamalasti tullut lisää, mutta ripset olivat todella näyttävät ja muhkeat. Ei tällaisia meinannut saada "entisen" elämäni ripsareillakaan. Tämä oli liian hyvää ollakseen totta...

Mutta niin se vain oli, että Lily Lolo lunasti kaikki odotukseni. Ripset pysyi koko päivän hyvänä ja tuuheina. Ainut miinus oli pieni variseminen. Välillä kun muisti vessassa käynnin yhteydessä hiukan kurkata itseään peilistä, pyyhkäistä sormella muutaman murusen silmän alta, ja siinä se.



Siitä saakka olen käyttänyt lähes päivittäin Lash Alertia ja en ole kyllä ihan äkkiä muuhun vaihtamassa. Tällä ripsarilla tulee aina olemaan paikka minun meikkipussissani. Ihan ehdoton suosikkini!! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti