10.8.2016

Bo.Ho - Luomivärit (sävyt 215 Prune & 119 Orage)

Yhteistyössä 4Dream Ky



 









Viimeisenä pääsevät esittelyyn Bo.Hon tuotteista luomivärit prune sekä orage. Prune on kaunis helmiäsluumu ja orage on harmahtavan musta. Molemmat hyvin klassisia sävyjä. Violetin ja luumun sävyjä olen käyttänytkin silmämeikissäni, mutta perinteinen tummalla tai lähes mustalla sävyllä tehtävä koko luomen smokey eyes- look ei ole ollut ihan minun heiniäni. Yleisesti ottaen, minun silmänmuotoni ei salli koko luomelle levitettävän yhtä ja samaa sävyä, lukuunottamatta vaaleita sävyjä. Näytän helposti turpaani saaneelta, jos pistän jotain vahvempaa sävyä.
 
Bo.Hon ihastuttavat luomivärit hehkuvat 40 eri sävyssä ja lookin voi luoda niin maanläheisillä ja hillityillä sävyillä, kuin erittäin värikkäillä ja rohkeillakin värivalinnoilla. Voin sanoa, että sävymaailma on kyllä upea!
 
Luomiväreissä on samettinen koostumus, pigmenttiä on reilusti ja ne ovat kauniisti levittyviä. Intensiivisyyttä on helppo saada vain lisäämällä väriä ja olen testannut nämä myös kosteina ja hyvin on toiminut.
 
Ainesosista 99 prossaa on luonnollista ja 10 % luomua. Vaikuttavia aineita on aprikoosiöljy, maissi sekä oliiviöljy. Luomivärit on pakattu 2,5 gramman pahvipurkkeihin ja pohjan tarrasta löytyy niin cosmetique bion-, one voicen- kuin 1% for the planetin logot. Säilyvyysaika on tasan vuosi.
 
 
Lähes musta orage on toiminut minulla lähinnä silmän rajaustehtävissä, sillä olen saanut todella kauniin ja pehmeän rajauksen silmiini, josta ole tykännyt kovasti tarkkojen liner-rajausten rinnalla. Kokeilin perinteistä smokey-lookia, mutta se ei ollut "mun kuppi teetä". Tässä kuivana tehty rajaus ja lisäksi Bo.Hon volume & green ripsaria. Toimii!



Prunea olen käyttänyt normaalisti luomivärin tapaan ulkonurkan värinluojana. Sävyä on todella helppo kerrostaa ja varjoa ja valoa saa luotua kätevästi lisäämällä tai häivyttämällä. Kaverina prunella on sisänurkassa Benecosin natural duo-eyeshadow junglen vaaleampi sävy. Lisäksi Bo.Hon volume & green mascaraa ja silmämeikki on valmis!

Sävyvalikoima on niin laaja, että varmasti vanhojen luomivärieni loppuessa, Bo.Hon sävyt tulevat olemaan erittäin kovia kilpailijoita niin hinnaltaan kuin laadultaan. Olen erittäin tyytyväinen!

Luomivärivalikoimaa voit ihastella mm. täältä:
Ruohonjuuri, 9,95€/kpl
Ekolo, 10,90 €/kpl
Pur-kauppa, 9,00€/kpl
Hyvinvoinnin tavaratalo, 9,80€/kpl
 

4 kommenttia:

  1. ihanan värinen luomiväri! käy sinisiin silmiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kysymyksestä ja anteeksi venähtäneestä vastauksesta! Itselläni on siniharmaat silmät ja mielestäni molemmat luomivärisävyt käyvät silmieni väriin.

      Kaikkihan on tietysti makukysymyksiä, mutta omasta mielestäni kaikki värit käy kaikille, kunhan niitä käyttää oikein :) Rohkeasti vain kokeilemaan!

      Poista